harmonogramHarmonogram prenájmu stánkov na rok 2024

Harmonogram stánkov 2024 Typ: PDF dokument, Velkosť: 96.75 kB

Kalendár

Po Ut St Št Pia So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Vyhľadávanie

rozšírené vyhľadávanie ...

Držitelia značky PONITRIE

Kompletné informácie o značke a držiteľoch: Produkty z nášho regiónu Ponitrie – Nitrianska organizácia cestovného ruchu (visitnitra.eu)

Zoznam aktuálnych držiteľov značky PONITRIE, spadajúcich do pôsobnosti našej MAS:

Zoznam (135.5 kB)

 

NSRV
NSS MAS
značenie produktov
 
 
 

leader

loga

eu 

Európsky poľnohospodársky fond pre rozvoj vidieka:
Európa investujúca do vidieckych oblastí                     
                        

Kalendár

Po Ut St Št Pia So Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Navigácia

Obsah

Regionálny produkt PONITRIE

Projekt: Spoločný marketing regionálnych značiek na juhozápadnom Slovensku

Dňa 22.1.2014 Regionálne združenie Dolná Nitra o. z., Mikroregión RADOŠINKA, OZ pre rozvoj Mikroregiónu Požitavie - Širočina, MAS Stará Čierna voda a MAS Dudváh podpísali zmluvu o NFP č. 0900542 pre projekt Spoločný marketing regionálnych značiek na juhozápadnom Slovensku. Hlavným cieľom projektu je podpora a posilnenie hospodárskeho a kultúrneho rozvoja na územi participujúcich parnterov, prehĺbenie vzájomnej spolupráce partnerov v oblasti regionálneho rozvoja a rozvoja cestovného ruchu, spoločná propagácia regionálneho produktu, uspokojenie zvýšeného dopytu po slovenskom, resp. miestnom produkte/výrobku.

V rámci projektu boli navrhnuté tieto aktivity:
1. Zriadenie infobodov regionálnej značky:
    - vytvorenie mobilných INFObodov regionálnej značky
    - školenie personálu INFObodov
2. Zabezpečenie spoločných marketingoých materiálov regionálnej značky:
    - obsahová, grafická príprava a tlač katalóbu certifikovaných producentov
      a poskytovateľov služieb
    - grafická príprava a tlač trhanej mapy
    - vysielanie TV spotov v regionálnej a národnej TV
3. zabezpečenie spoločných marketingových aktivít (podujatí) regionálnej
    značky
    - podujatie "Dedina v meste"
    - účasť na veľtrhoch
4. manažment projektu 
   - externé náklady na organizovanie pracovných stretnutí, cestovné náklady,
     náklady na publicitu a informovanie, administratívne výdavky 
 
Partneri projektu a maximálna výška NFP pre jednotlivé MAS:
1. Koordinačná MAS - OZ Mikroregión RADOŠINKA 
     celková výška NFP 18 439,50 EUR - EPFRV  14 751,60 EUR
                                                                   - ŠR SR     3 687,90 EUR
2. 1 partner projektu - RZ Dolná Nittra o. z.
     celková výška NFP 14 164,50 EUR - EPFRV 11 331,60 EUR
                                                                   - ŠR SR     2 832,90 EUR
3. 2 partner projektu - OZ pre rozvoj mikroregiónu "Požitavie Širočina"
     celková výška NFP 16 492,00 EUR - EPFRV 13 193,60 EUR
                                                                   - ŠR SR     3 298,40 EUR
4. 3 partner projektu - Miestna akčná skupina Stará Čierna voda
     celková výška NFP 15 209,50 EUR - EPFRV 12 167,60 EUR
                                                                   - ŠR SR     3 041,90 EUR
5.  4 parnter projektu - Miestna akčná skupina Dudváh
      celková výška NFP 11 694,50 EUR - EPFRV 9 355,60 EUR
                                                                    - ŠR SR   2 338,90 EUR
 

Fotodokumentácia k projektu:

Dodatok č. 1 k Zmluve o NFP Stiahnuté: 916x | 04.05.2015

Dodatok č. 1 Zmluva o národnej spolupráci Stiahnuté: 913x | 04.05.2015

Dodatok č. 2 k Zmluve o národnej spolupráci Stiahnuté: 960x | 04.05.2015

Zmluva o národnej spolupráci Stiahnuté: 1,118x | 04.05.2015

Zmluva o NFP Stiahnuté: 1,017x | 04.05.2015

Stránka

  • 1